Новини

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ

Забезпечення якісних освітніх послуг для слухачів ДНЗ «Херсонський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» є одним із пріоритетних напрямків діяльності. Як удосконалити систему надання дистанційного навчання – ключове питання низки робочих нарад викладачів та майстрів виробничого навчання Центру.
Наразі найважливішим компонентом дистанційного курсу є проведення моніторингу якості освітніх послуг, що отримуються 75-ма слухачами Херсонського ЦПТО ДСЗ екстериторіально. Спеціально створена комісія визначає, якої реальної допомоги та підтримки потребують сьогодні слухачі з віддалених районів, та запропоновує їм рішення проблемних питань.
Навчання слухачів Херсонського ЦПТО ДСЗ у системі Moodle розпочато практично одразу після установки системи та створення першого курсу. Процес роботи із курсом з точки зору викладача полягає у тому, щоб додати необхідні для навчання ресурси або посилання на них, визначити спосіб зворотнього зв’язку зі слухачами і перевірити результати їхньої роботи. З точки зору здобувача освіти у середовищі Moodle слухачі отримують доступ до навчальних матеріалів (тексти лекцій, завдання до практичних/лабораторних та самостійних робіт; додаткових матеріалів (книги, довідники, посібники, методичні розробки) та засобів для спілкування і тестування «24 на 7»; засобів для групової роботи (семінари, вебінари); можливість перегляду результатів проходження тесту; завантаження файлів з виконаними завданнями.
З метою вирішення поставлених задач в межах дистанційного курсу для кожної групи слухачів, які проходять навчання у Херсонському Центрі ПТО ДСЗ, використовуються такі інструменти спілкування у дистанційному навчанні, як: електронна пошта, форум, відеоконференція, блог, середовище Classroom, соціальні мережі та Viber, чат.
Чат дозволяє організувати спілкування учасників у режимі реального часу, при цьому можна зберігати історію повідомлень. Сеанси чату організовані у визначений розкладом занять час, для того, щоб учасники дистанційного навчання мали змогу підготувати питання та вирішити їх у режимі реального часу.
Крім того, є ціла низка інструментів для організації спільної роботи слухачів: це спільне наповнення бази даних, вікі-ресурсів та глосарію, а також взаємне оцінювання.
Основні налаштування курсу та можливості його наповнення спільними зусиллями дозволяє долати усі бар’єри й дати слухачам омріяний шанс – здобути майбутню професію.