Як педагогу змінити установку з «виконую все за планом» на «орієнтуюся на потреби слухачів»? Які педагогічні інструменти допоможуть стимулювати пізнавальний інтерес здобувачів освіти? Що слід знати, аби спрямувати освітній процес на формування і розвиток у дорослого населення базових компетентностей — умінь діяти й застосовувати досвід і знання за професіями під час виробничої практики?
Відповіді на ці та інші запитання лунали під час січневого засідання педагогічної ради ДНЗ «Херсонський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості». Тим більше, що форма організації заходу у вигляді «круглого столу» сприяла конструктивному вирішенню нагальних питань ХЦПТО ДСЗ: аналізу роботи колективу ДНЗ за 2019 рік та визначення основних напрямів діяльності на 2020 рік; затвердження планів роботи педагогічної та методичної рад; методичних комісій; школи молодого викладача; Правил прийому до навчального закладу на 2020 рік; створення матеріальної бази в рамках Міжнародного проєкту «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні» з професії «Кухар»; стану проведення виробничого навчання та виробничої практики слухачів за дуальною формою навчання з професій 8331 «Тракторист-машиніст с/г виробництва» та 7436 «Швачка»; аналіз успішності слухачів за професією 4211»Касир торговельного залу» та їх допуск до ДКА.
Є всі підстави вважати, що головна мета педагогічної ради – об’єднати зусилля колективу ДНЗ для підвищення рівня навчально-виробничого процесу, використання в практику досягнень педагогічної науки і передового досвіду, досягнуто.