Якщо вам здається, що провести вебінар — легко, і треба лише ввімкнути програму та говорити в камеру, то вам дійсно здається. Цього вистачить тільки якщо ви плануєте камерний вебінар у форматі «всі свої». А ось організація великого онлайн-івенту потребує командної роботи. У таку команду мають увійти: організатор, ведучий вебінару, асистенти.
А ще небхідно визначитись з форматом івенту, тому що формат має відповідати потребам аудиторії та контенту, який ви пропонуєте. Зробити промо вебінару серед цільової аудиторії: посадкову сторінку, описати на ній тему, дати список спікерів, оголосити дату та час, закликати людей до реєстрації. Зробити банер і показати рекламу на сторінці веб-сайту, а також зробити анонси в Facebook, Instagram. Додати оригінальний хештег, який можна буде використати і після вебінару. Зробити імейл-розсилки. За декілька днів до івенту — з анонсом, а потім в день вебінару – з прямим посиланням на вебінар. До речі, за статистикою найкращим днем для просування вебінарів є вівторок. А сам вебінар, за нашим власним досвідом, добре проводити посеред тижня.
І ще величезну купу нюансів, які необхідно знати для того, щоб провести 4-х денний профорієнтаційний марафон – Дні Херсонського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.
Нагадаємо, що протягом 8-11 грудня 2020 року Херсонський центр ПТО ДСЗ під патронатом Херсонського обласного центру зайнятості провів низку профорієнтаційних вебінарів на платформі ZOOM. Проведення онлайн-заходу у подібному форматі стало надзвичайно актуальним й одним з найзручніших візуально-дистанційних методів зв’язку із потенційними слухачами і роботодавцями.
Так, завдяки дистанційній комунікації під час онлайн-заходу, учасники, не виходячи з дому, мали змогу дізнатися:
- про кар’єрні можливості та підвищення конкурентоспроможності на ринку праці;
- яких саме фахівців потребують роботодавці;
- особливості вступу на навчання;
- можливості для підвищення кваліфікації та перекваліфікації;
- нові напрямки розвитку Херсонського центру ПТО ДСЗ.
Загалом, вебінари є гарним інструментом, що дозволяють суттєво розширити аудиторію, створюють значні переваги щодо надання вичерпної інформації про професії та надає можливість потенційним слухачам і роботодавцям отримати відповіді на поставлені питання.
Далі буде…